onedirectionsnovel.blogg.se

Everything about you -Del 9

Publicerad 2012-09-15 12:50:54 i Everything about you,

Previous:
 
-Bra ide Niall, hon kommer älska det! Ni får tända en brasa en bit bort från lägret och äta massa frukt och lite av det godiset vi har kvar, viskade Zayn glatt.
-Ja, det blir jätte bra! Du vet, jag skulle villa spendera lite tid med henne ensam lixom. Bara hon och jag, svarade jag tyst och log.
-Jag förstår det, vi fixar allt tills imorgon kväll, okej? sa Zayn.
-Okey, tack så mycket! svarade jag och dunkade till Zayn lite lätt på ryggen.
-Zayn, Niall och Harry, jag tror vi måste börja gå tillbaka till lägret nu! Vi börjar bli vääldigt trötta!
När vi kom tillbaka till lägret satt Liam och Louis och grillade fisk över elden.
-Yaay, ni har fått storfångst, skrek jag och skuttade överlyckligt iväg till dem.
De andra skyndade sig efter och vi alla satte oss ner för att äta, jag var verkligen superhungrig!
 

  

Mimmi's perspektiv:
 
Den kvällen satt vi uppe sent vid eldstaden under våra filtar och pratade om allt mellan himmel och jord. Cesa hade tillochmed berättat om hennes pappa vilket hon inte gör till så många..
-Du Cesa, kan inte du berätta om din familj, frågade Niall som just berättat lite om hans.
-Jao, kan jag väll.. Jag bor i London med min Mamma. Jag har en syster också men hon har flyttat hemifrån, Nicole heter hon. Min pappa gick bort för ungefär två år sedan i en bilolycka, där han var full och körde. Han hade nämligen problem med alkoholen.. sa hon och kollade ledset upp på oss andra.
-Oj, svarade Louis, Liam, Harry och Zayn tyst, Jag beklagar.. Niall la sin arm runt Cesa och drog henne närmare.
-Jag är så ledsen, viskade Niall i hennes öra.
-Tack hörrni, ni är bäst!  svarade hon och skrattade till när Niall kitlade henne när hans läppar kysste henne på halsen.
-Men vad händer här? frågade jag glatt.
-Ja, något vi borde veta om, frågade Zayn sarkastiskt.
-Hehe, det är så att jag och Cesa är tillsammans! Vi kan inte hålla det hemligt längre.., svarade Niall och Cesa kysste honom öppet.
-Naaw, gud vad söta ni är, halvskrek jag.
-Ja verkligen, sa Harry med ett konstigt tonläge och stirrade stint på Cesa.
-Ehm, tacktack hörrni! svarade Cesa nervöst och vägrade möta Harrys blick.
-Nej men nu tänker nog jag gå och lägga mig, gäspade Liam fram.
Alla höll med och vi gick och satt på oss våra OnePieces och sedan kröp vi ner under de två filtarna vi hade och somnade direkt.
 
 
Cesa's perspektiv:
 
Dagen efter låg vi för det mesta på stranden och solade eller badade i det ljusblå kristallklara vattnet. Jag vägrade åka hem härifrån utan att ha blivit brun. Då kom jag och tänka på mamma och mitt hem. Varför kom dom inte och hämtade oss? Vi hade ju varit här ett bra tag nu.. 
-Mimmi, varför har ingen kommit och hämtat oss? frågade jag tyst.
-Jag vet faktiskt inte. Jag har också funderat på det där ett tag nu, men jag har ingen aning, svarade hon.
Jag stötte mig upp på mina armbågar och studerade killarna som lekte som små barn i vattnet. Mimmi hävde sig också upp och började skratta när hon fick syn på dem.
-Dom är nog bra söta våra killar, fnittrade hon.
-Dom är nog det jo, svarade jag glatt.
-Hey girls! Kom med och bada, det är sjukt varmt i vattnet! ropade Niall.
Vi reste oss upp och sprang sedan ner i det varma vattnet. Niall lyfte direkt upp mig i famnen och vi möttes i en perfekt kyss som snart gick över till ett vildare hångel. Det enda jag tänkte på var att jag var här i Niall's famn, det fanns inget annat just då, bara han och jag. Jag hörde hur Niall började andas tyngre och någon harklade sig.
-Ehum, hörrni! Ni kanske ska ta det där någon annanstans, skrattade Louis.
Niall släppte motvilligt ner mig och jag rodnade. Mimmi och Zayn höll varandra i handen och bara skrattade, Liam likaså. Louis stod bara där och flinade och Harry såg väldigt besvärad ut.
-Hahha, sorry guys! Det blev kanske lite för mycket för er det där, sa Niall och skrattade.
Jag log mot dem och för att lätta upp stämningen lite startade jag ett galet vattenkrig. Det var alla mot alla och vattnet sprättade hit och dit medans jag skrattade som jag aldrig gjort förr. Plötsligt kände jag hur någon drog mig till sig. Jag kollade upp och såg Harry's ansikte ovanför mig.
-Du har inte berättat något om kyssen, konstaterade han.
-Nej, det har jag inte, svarade jag tyst.
-Varför? frågade han enstavigt.
-Jag ville inte att ni skulle bli ovänner, svarade jag irriterat.
-Jag tror inte du förstår. Jag skulle kunna gå egenom eld och vatten för att få dig. Tillochmed ge upp vänskapen med Niall, sa han med hans hesa sexiga röst.
-Nej Harry, ni älskar varandra, ni är som bröder allihop. Jag skulle aldrig kunna förstöra det, svarade  jag och försökte dra mig loss innan någon skulle få se oss såhär.
-Du vet att du har fel, det jag känner för dig har jag aldrig känt förut, svarade han och jag ryste när mina bröst nuddade hans kropp.
-Harry, nej. Jag är med Niall. Acceptera det, jag är lycklig, svarade jag och slet mig lös.
Jag började vada mig bort till de andra som var alltför upptagna med vattenkriget för att ha märkt något. Samtidigt funderade jag på det Harry hade sagt. Okej jag kände mig dragen till honom, han var otroligt sexig. Men med Niall var det så mycket mer, jag älskade faktiskt Niall. Jag älskade han något otroligt. Med Harry kände jag mig bara dragen till hans kropp, han kändes lite mystisk på något sätt. Niall var så mycket bättre för mig, det var han jag ville ha. Niall och ingen annan, muttrade jag för mig själv.
 
 
Niall's perspektiv: 
 
 
Vi lade oss på stranden och jag kunde inte låta bli att studera Cesa's kropp. Hon var verkligen helt perfekt. Hennes långa blonda hår som blivit lite lockigt av saltvattnet hängde ner för ryggen. Hennes kropp var perfekt vältränad, inte för mycket, inte för lite. Hon mötte min blick och rodnade lätt.
-Du är så söt när du rodnar, sa jag och log.
-Tack sönos! Du är dock alltid söt, sa hon med eftertryck på alltid.
Jag tog hennes ansikte mellan mina händer och kysste henne lätt. Hon besvarade såklart kyssen och flyttade sig närmare.
-Jag har en överaskning för dig ikväll, så boka inte in något annat, sa jag sarkastiskt.
-Hihi, såklart inte, babe! Vad för överaskning? frågade hon nyfiket.
-Du får se sen, sötnos! svarade jag och kysste henne mjukt igen.
 
 

  
Sådär, nu var denna del klar! Får se om jag hinner med en till, beror på hur mycket ni kommenterar! Jag har några frågor till er: vad tycker ni om novellen hittills? Vem vill ni att det ska handla mer om? Hur 'intimit' vill ni läsa? Kommentera bra nu, jag måste få veta!! (:
 
 

Kommentarer

Postat av: Leila

Publicerad 2012-09-15 13:38:57

Tycker novellen är väldigt bra hittills, mera Niall bara! :) Och jo, skriv intimt bara, blir mycket roligare då ;D

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-15 17:32:41

Jag tycker att novellen är riktigt bra och rolig! Jag tycker att du ska ta med mer ut av alla killarna, skriva vad även dom tycker och tänker!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-16 21:42:30

Novellen är jättebra, har aldrig läst något liknande! Hihihi, det gör inget om det blir lite intimt. Du kan ta med lite mer om att de faktiskt är strandade på en öde ö och ingen kommer och räddar de. Typ, lite panik eller så... :)<333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela