onedirectionsnovel.blogg.se

Everything about you -Del 7

Publicerad 2012-09-12 20:22:30 i Everything about you,

Previous:
 
Vi satte oss ner vid klippan och jag tog Niall's hand i min. Han kollade mig rakt i ögonen och jag i hans. Han böjde sig långsamt fram och närmade sig mina läppar. Ett kort ögonblick undrade jag om det här verkligen var rätt. Men när hans läppar mötte mina i en perfekt kyss var alla mina tvivel som bortblåsta. Han kysste mig länge och passionerat, men allt för snart slutade kyssen och jag kollade in i  hans otroligt vackra blå ögon.
-Hoppsan, fnissade jag och log.
-Det där var...ehm, häftigt, sa Niall och skrattade.
- Haha, jo. Det var perfekt, du är perfekt, sa jag lyckligt.
-Du och jag Cesa, frånochmed nu så är det du och jag, svarade Niall samtidigt som han smekte min hand.
-Forever and always, viskade jag och böjde mig fram för att mötas i ännu en fantastisk kyss.
 

 
 
Harry's perspektiv:
 
Jag hade just vaknat och skulle gå upp på toa. Louis satt och petade i elden med en pinne när han fick syn på mig.
-Hey bro! Hur har du sovit? Var det kallt? frågade han och log.
-Tjeenare Lou! Jag sov konstigt nog bra, blev ju helt slut igår efter allt som har hänt, så det var skönt att få sova, svarade jag.
-Jo, det kan man lugnt säga, mumlade Louis tillbaka.
Jag började gå mot havet samtidigt som jag kollade längs med stranden. Det var då jag märkte dom, Cesa och Niall som satt på klippan och kysstes. De såg verkligen lyckliga ut, och jag kände mig bara helt förstenad. Det här fick inte hända. Jag kände mig så fruktansvärt besviken på Niall fast jag visste att han egentligen inte gjort något. Jag hade fallit pladask för Cesa, från första gången jag sett henne, första gången jag hört hennes röst, första gången jag sett hennes underbara leende. 
Jag kände att någon la en hand på min axel, Louis.
-Hey du.. Jag har sett att allt inte vart bra med dig och nu förstår jag varför.. Jag är riktigt ledsen för din skull, men du ser ju hur lycklig Niall är. Jag har aldrig sett han såhär lycklig, sa Louis med dämpad röst.
''Mhm'' var det ända jag fick fram och sedan började jag gå. Jag visste inte vart men jag ville bara bort härifrån.
 
 
Cesa's perspektiv:
 
Solen lyste och det var redan väldigt varmt ute. Klockan kunde kanske vara 10, fast jag hade ingen aning egentligen. Niall och jag hade kommit överens om att hålla vårt förhållande hemligt. Vi ville inte att det skulle bli något problem. Dessutom behövde alla fokusera på att överleva tills någon kommer och hämtar oss. Jag kände hur en svettdroppe landade på mitt lår och insåg att jag verkligen behövde kyla av mig lite.
-Jag måste svalka av mig i havet, kommer du med? frågade jag Niall som satt vid min sida och log stort.
-Jadå, det är verkligen varmt ute nu! svarade han och drog med mig upp.
När vi kom till lägret hade Zayn och Mimmi just vaknat. Båda låg där ruffsiga i håret och skrattade åt något Liam sagt. 
-Kommer ni med och simmar? frågade jag och pekade mot det ljusblå vattnet.
- Jaa! Jag har fruktansvärt varmt! Ska bara byta om till bikini så drar vi. svarade Mimmi och Zayn nickade glatt brevid henne.
Vi bytte om bakom två stora palmer och jag tackade Mimmi om och om igen för att hon varit så smart och packat bikinisarna i handbagaget. Påväg ner till vattnet mötte vi Zayn, Louis, Niall och Liam. De såg otroligt bra ut i bara badshorts och jag kom på mig själv med att gapa. Niall bara skrattade och kom rusande mot mig samtidigt som han lyfte upp mig i famnen och rusade vidare mot vattnet. Jag skrattade så mycket att jag fick vatten i munnen och Niall måste släppa ner mig för att hosta bort det. Samtidigt viskade jag i hans öra:
-Kan du göra det liiite mera officiellt att vi är tillsammans? sa jag sarkastiskt och log stort.
Han vände sig mot mig och sa:
-Sorry babe, kunde bara inte hålla händerna borta från din vackra kropp! Jag kände hur jag blev helt röd i ansiktet och dök istället ner i vattnet. 
 
 
Mimmi's perspektiv:
 
Jag kände hur vågorna svalkade hela mig. Jag smygkollade lite på Zayn. Han såg otroligt bra ut. Plötsligt vände han blicken mot mig och smålog när han insåg att jag studerade honom. Generat kollade jag ner i vattnet och såg hur några fiskar simmade runt mina fötter. 
-Do you like what you see? frågade Zayn på sin otroligt sexiga engelska accent.
-Ehm.. jo såklart, svarade jag generat.
Och Zayn log och spände sina biceps och började nynna: 'When I walk on by, girls be looking like damn he fly...Cuuuz I'm sexy and I know it'
Jag skrattade så att tårarna började rinna. Han kunde inte ens texten med han såg väldigt stolt ut iallafall! 
-Hey Zayn, sluta impa på Mimmi nu, kom hit istället! ropade Liam och vi började simma ditåt.
Alla ställde sig i en ring och plötsligt frågade Cesa:
-Btw, var är Harry? Jag har inte sett han på hela morgonen?
-Ehm, han gick upp i skogen och kollade lite.. Du vet efter bananer och så..,svarade Louis tyst.
-Jaha okej, är allt bra med han eller? frågade Cesa som började låta lite orolig.
-Jaja, allt är nog bra. Han borde nog komma snart! svarade Louis och log.
-Aja, jag går och letar upp honom, han kan ju inte gå och klättra efter bananer själv heller? sa Cesa och började gå upp för stranden.
 
 
Cesa's perspektiv:
 
När jag kommit en bit in i skogen fick jag syn på honom. Han satt hukad vid en palm med huvudet i händerna och verkade upprörd. 
-Harry, varför sitter du här? Vad har hänt? svarade jag försiktigt.
-Ehum, Åh Cesa.. Det är nånting jag måste berätta för dig. Han ställde sig upp och gick fram till mig.
-Vad är det Harry? frågade jag igen.
-Jag måste bara få säga det här till dig; Första gången jag såg dig föll jag pladask. Du är så underbar. Och jag gillar dig, sa han och flyttade sig närmre.
-Oh Harry, nej, nej det här går inte.. Jag känner inte så för dig..nej...mumlade jag.
Men han flyttade sig bara närmre och la handen på min kind samtidigt som han böjde sig fram och kysste mig.
 

 
Ojoj, vad hände där? Kommentera mycket nu så får jag veta vad ni tycker om den här delen! (: Tack så mycket för alla fina kommentarer jag har fått. Men kommentera mer! Hihi, det är så roligt att läsa vad ni tycker! ♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-12 20:48:42

Åhhhh, nu börjar det hända lite grejer! Spännande!! Men nej, inte Harry, Niall!! Hon är Niall's!:)<3333

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-12 20:48:48

Åhhhh, nu börjar det hända lite grejer! Spännande!! Men nej, inte Harry, Niall!! Hon är Niall's!:)<3333

Postat av: sofia

Publicerad 2012-09-13 16:51:18

nämen gud va bara du ee sjukt bra novell ;)

Postat av: lina

Publicerad 2012-09-13 16:51:46

bra skrivet måste ha mer

Postat av: daniella

Publicerad 2012-09-13 16:52:06

mer mer mer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-13 16:52:31

försät blogg så här jätte bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela