onedirectionsnovel.blogg.se

Everything about you -Del 14

Publicerad 2012-09-28 16:44:00 i Everything about you,

Previous:

Ajj nej, fan. Oj gud vad sexig han var när han lät sådär. Jag tittade snabbt ner i marken och märkte att ett litet leende smög sig upp på mina läppar. Han var så otroligt snygg. Men jag visste att det här var fel. Han kan inte göra såhär mot Niall. Vad menade han egentligen med att jag kanske skulle ändra mig? Jag skulle aldrig kunna svika Niall, det var honom jag älskade. Jag kunde ändå inte ljuga för mig själv, jag gillade Harry också. Han var också speciell. Vad skulle riktigt hända den här dagen?

 


 

Louis perspektiv:

Efter att Harry och Cesa hade gått hände inte så mycket. Jag, Liam och Niall bestämde oss för att fiska lite och leta lite mera frukt ur djungeln. Mimmi och Zayn låg mest bara och solade på stranden. De såg verkligen söta ut tillsammans.. Och så var mina tankar igen inne på Eleanor, min flickvän. Jag hade tänkt på henne varje dag och bara önskat att jag skulle få träffa henne igen. Jag saknade henne något otroligt. Och förstås märkte Niall direkt att jag var deppig..                                                                                                                                                -Hey Louis, hur är det? Saknar du Eleanor va? frågade han och dunkade mig lätt på ryggen.                                                                    -Ja, jag skulle så gärna vilja träffa henne, eller åtminstone få ringa henne och få höra hennes röst..                         -Ahh, jag fattar! Du får säkert träffa henne snart! Vi kan ju inte vara här hur länge som helst ju, svarade han och lät glad.                                                                                                                                                               -Nej jag försöker tänka så, men du vet, ibland blir jag bara depp. Saknar inte du dina föräldrar och kompisar? frågade jag och tittade på honom.                                                                                                                 -Jo, det är klart jag gör! Men jag har ju er! svarade han och log stort.                                                                           -Hörrni, kommer ni eller? Jag behöver hjälp med alla bananer, sa Liam och skrattade.                                       -Jadå, vi kommer! ropade Niall och började springa mot Liam.

 

Cesa's perspektiv:

Vi hade gått flera timmar när vi äntligen hittade ett vattenfall och en lite sjö. Så vi slog oss ner och började tända en brasa.                                                                                                                                                             -Gud så fint det är här! sa jag och tittade mig omkring.                                                                                   -Ja, verkligen! Kolla vattenfallet lixom! Vi kanske kan sova här och sedan bege oss uppför berget imorgon. Vad tror du om det? frågade Harry.                                                                                                                                 -Jadå det blir säkert bra, svarade jag och började lägga ut filten, och lite frukt som vi fått med oss från lägret.                -Vågar du sova med mig nu då? Tänk om jag gör något riktigt dumt inatt? frågade han sarkastiskt och skrattade.  -Ha ha, jätte roligt Harry! sa jag surt men smålog.                                                                                                       -Haha, du är verkligen söt när du ler det där lilla leendet, konstaterade han och tog undan en hårslinga som hängde ner för ögat.                                                                                                                                     -Ehhm, jag ler inte! Jag är dödseriöd ser du väll? frågade jag och bbet mig i underläppen för att inte skratta.                  -Han stirrade stint på mig och sprack upp i ett stort leende när jag inte kunde hålla mig längre..                         -Hahhaa, jovisst Cesa, väääldigt seriös! sa han högt och skrattade.                                                                 Jag ställde mig upp och tog med mig väskan, där jag hade lite kläder bland annat. Sedan började jag gå mot en klippa när Harry avbröt mig:                                                                                                                                     -Vart ska du Cesa? Du lämnar väll mig inte här, helt ensam? sa han och såg orolig ut.                                            -Nej då, det skulle jag inte göra! Jag ska bara byta om till bikini, det är verkligen sjukt varmt här, så jag tänkte simma här i sjön. Kommer du med? frågade jag och bet mig åter i läppen.                                                       -Jaha, jo visst. Om du vill det så, svarade han och jag log åt honom som svar.

 

Zayn's perspektiv:

-Du är så fin Mimmi! sa jag stolt och flyttade mig närmre henne.                                                                              -Du är finast, svarade hon och hävde sig upp på sin ena armbåge för att kyssa mig.                                                  -Kan du inte berätta om din familj? frågade jag och satte mig upp med kudden mot bröstet.                               -Hihi, jo visst. Du älskar verkligen den där kudden va? frågade hon och skrattade högt.                                                 -Ja, den får mig att känna mig som hemma på något konstigt sätt.. Men berätta nu! Jag är nyfiken! sa jag otåligt och log.                                                                                                                                                              -Ja det finns inte så mycket att säga.. Jag bor i London med min mamma, pappa och mina tre syskon, Jane, Sarah och James. Jane är två år äldre än mig, alltså 19. James är 5 och Sarah har just fyllt 12, svarade hon och log.                                                                                                                                                                        -Okej, trivs du hemma? frågade jag bara för att fortsätta samtalet.                                                                   -Jodå, men ibland kan det bli jobbigt med mina syskon och sånt. Själv då, hur trivs du hemma? frågade hon.                -Jättebra, jag älskar verkligen min familj. Så det är jobbigt när vi är på turne och sånt då jag inte får träffa dem så ofta, sa jag tyst.                                                                                                                                                  -Jag förstår det, svarade hon och böjde sig fram för att åter kyssa mig.                                                                       

 

Harry's perspektiv:

Jag hade just tagit av mig shortsen och tänkte simma i kalsongerna när Cesa kom gående nerför en klippa..               -Wow, oj vad fin du är! sa jag och bet mig själv i läppen, precis som Cesa hade gjort.                                               -Heh, tack så mycket, svarade hon men man märkte att hon blev nervös och fumlade med händerna.                 Men jag ljög ju inte, hon var verkligen jätte snygg i bikini också. Jag började gå mot henne och drog samtitidigt handen igenom håret för att se till att det låg som det skulle.                                                                                -Iiihh, vad gör du? skrek Cesa glatt när jag lyfte upp henne över min axel och började springa ner i sjön.             -Haha, nu ska Cesa simma! ropade jag glatt och kastade ner henne försiktigt i vattnet samtidigt som hon klamrade sig fast vi min axel.                                                                                                                       -Harry, aaah! Släpp ner mig nu, krävde hon.                                                                                                   -Jaja, sa jag och släppte ner henne precis framför mig. Jag kollade ner på henne och log sort.                           -Det där var inte roligt! sa hon och slog till mig på bröstet.                                                                               -Haha, du är söt när du är arg Cesa! konstaterade jag och log ännu större.                                                       -Haha, jätte kul. Kom nu så simmar vi, sa hon avvärjande och dök ner i vattnet.

 


Ojoj, här var fredagens del! Kommentera nu vad ni tycker så blir jag glad! Vill ha massa kommentarer nu när det är helg, så nu får ni anstränga er! Hihi! Sen vill jag också passa på att önska er trevlig helg! Kram!

 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-28 21:56:35

Ånej, hon får inte svika Niall!! Måste Harry vara så himla snygg och sexig hela tiden... :o ;) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela