onedirectionsnovel.blogg.se

Everything about you -Del 11

Publicerad 2012-09-17 16:11:00 i Everything about you,

Previous:
 
-Vi ska ha femkamp nu när Niall och Cesa inte ska vara med. Hur ska lagen vara? frågade jag.
-Bestäm du, Liam, sa Zayn och log.
-Harry och Mimmi är ett lag. Zayn och Louis är ett och jag är domare, sa jag stolt.
Niall bara skrattade och önskade oss 'Lycka till' och sedan satte han händerna för Cesa's ögon och de började gå uppför stranden.
'Ha så mysigt ikväll', ropade vi tillbaka och ställde oss sedan i en ring.
-Låt femkampen börja, detta gäller liv och död, sa Louis på låtsas allvar och satte fram handen mitt i ringen.
-Må bäste lag vinna, sa Mimmi och alla satte fram handen.
 

 
 
 
Cesas's perspektiv:
 
-Hihi, vart ska vi Nialler? Frågade jag och fnittrade.
-Ta de lugnt sötnos, vi är just framme, sa Niall och satte händerna stadigare för mina ögon.
-Så vad ska vi göra här? frågade jag otåligt men glatt.
-Du får se, du hatar verkligen överraskningar! sa Niall och skrattade åt mitt otåliga läte.
-Haha, ja, vi får väll öva, sa jag och log.
-Shh, vi är framme nu! viskade Niall och lyfte sakta bort händerna.
Det första jag la märke till var en palmbädd som såg ut som en palm-bungalow med filtar och vår ända kudde. Det fanns en eldstad mitt framför sängen och fyra fiskar som grillades över den. Där fanns också massa olika frukter Runt alltihop hade Niall tänt små brasor som jag antog att skulle symbolisera värmeljus. 
-Oj gud, vad fint Niall! Jag kan inte fatta att du skulle göra detta för mig, sa jag och vände mig mot honom.
-Allt för dig sötnos. Gillar du det? frågade han och log.
-Jaa jag älskar det! Jag vet inte vad jag ska säga. Ingen har någonsin gjort något såhär romantiskt för mig någon gång förut.. sa jag och kände hur rörd jag faktisk blev.
Han lade händerna på mina höfter och drog mig till sig. Jag mötte hans läppar i en perfekt kyss. Sedan stod vi där, jag i Niall's famn med huvudet mot hans bröst och njöt.
 
 
Harry's perspektiv:
 
-Klara, färdiga, gå!! ropade Liam och viftade med ett palmblad som skulle föreställa en flagga. Jag såg hur Mimmi började springa och var gjorde mig beredd att ta emot stafettpinnen. Under tiden jag väntade hann jag fundera lite. Ikväll hade jag bestämt mig för att strunta helt i Cesa och Niall. Hon skulle ångra sig snart, det skulle jag se till. Hon skulle bli min i slutändan, tämkte jag och sträckte ut handen för att ta emot pinnen.
-Spriiing Harry, skynda dig!! ropade Mimmi glatt.
Jag sprang mot Louis och vi var väldigt jämna ända tills vi hade rundat pinnen som låg 100 meter bort. Där fick jag övertaget. Skrattande sprang jag de sisita 100 tillbaka och gjorde en segerdans inne i mål.
-Ohyees! Vi äger ut dem, ropade jag och gjorde high-five med en gapskrattande Mimmi.
Nästa tävling var en dyktävling, vilket inte var vårt lags starka sida. Men vi tänkte försöka iallafall. Den här gången var jag först ut. Jag ställde mig vid sidan om Zayn om gjorde mig berädd att dyka när jag hörde Liam räkna ner.
-Klara, färdiga, dyyyk! ropade han och jag dök.
 
 
Cesa's perspektiv:
 
-Åhh, det var jättegott det här! sa jag tacksamt till Niall och log.
-Vad bra! Jag gjorde så gott jag kunde med råvarorna vi hade, sa han och log tillbaka. 
Vi satte oss ner på palmsängen och Niall drog en filt över mig.
-Jag vill ju inte att du ska frysa sa han och log det där leendet som jag älskade så.
Jag böjde mig fram och kysste honom passionerat. Han besvarade kyssen och flyttade sig närmre samtidigt som han förde handen upp innanför min tröja och smekte försiktigt min mage och flyttade handen högre upp. Jag tog bort hans händer och drog smidigt av mig tröjan och kysste honom igen. Sedan stannade jag upp och jag kollade han djup i ögonen.
-Är du säker på det här? frågade han.
-Ja, jag är säker om du är det, svarade jag och han log och tog smidigt av sig tröjan och började knäppa upp badshortsen. Jag sparkade av mig byxorna och la mig högre upp i sängen med han ovanpå. Han fumlade med låset på min bikini men fick tillslut upp det efter lite fnissande.
Jag drog av mig bikinitrosorna och drog handen genom Niall's hår. 
-Du är perfekt Niall, viskade jag.
-Du är, Cesa, Jag äskar dig över allt annat, sa han och böjde sig fram.
-Som jag älskar dig, över allt annat, sa jag och kysste honom mjukt.
 

 
Sådär ja, äntligen en ny del! (; Blev lite hett där på slutet, eller vad tycker ni? Kommentera bra nu! Kram! (:

Kommentarer

Postat av: Adrienn

Publicerad 2012-09-17 16:14:04

Wohoo, bra del! Mycket bra del!! ;) Hehhee, men jag har några frågor;
-hur gammal är du
-kan du berätta lite om dig själv i tex en frågestund, skulle va kul att veta lite mer.
:))

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-17 19:46:54

Naaawww, vilket bra kapitel!:) Så söööta de är!<33
Ja, det skulle vara kul att veta lite mer om dig!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela