onedirectionsnovel.blogg.se

Everything about you -Del 10

Publicerad 2012-09-16 15:55:50 i Everything about you,

Previous:
 
Vi lade oss på stranden och jag kunde inte låta bli att studera Cesa's kropp. Hon var verkligen helt perfekt. Hennes långa blonda hår som blivit lite lockigt av saltvattnet hängde ner för ryggen. Hennes kropp var perfekt vältränad, inte för mycket, inte för lite. Hon mötte min blick och rodnade lätt.
-Du är så söt när du rodnar, sa jag och log.
-Tack sönos! Du är dock alltid söt, sa hon med eftertryck på alltid.
Jag tog hennes ansikte mellan mina händer och kysste henne lätt. Hon besvarade såklart kyssen och flyttade sig närmare.
-Jag har en överaskning för dig ikväll, så boka inte in något annat, sa jag sarkastiskt.
-Hihi, såklart inte, babe! Vad för överaskning? frågade hon nyfiket.
-Du får se sen, sötnos! svarade jag och kysste henne mjukt igen.
 

 


Zayn's perspektiv:
 
-Så vadhar du tänkt hitta på tills ikväll dådå? frågade jag samtidigt som vi hade smygit iväg för att fixa Niall's överraskning.
-Jag tänkte laga någon god middag, eller iallafall försöka med de saker vi har. Sen ska vi väll bara mysa, sa jag och log.
Vi fortsatte hämta palmblad och hängde upp en vit genomskinlig filt på en gren ovanför palmbladen. Det såg verkligen romantiskt ut! Något sånthär skulle jag vilja hitta på till Mimmi, tänkte jag och sprang iväg för att hämta frukten och vår enda kudde. När jag väl kom tillbaka hade Niall redan tänt vår nygjorda eldstad.
-Tror du hon kommer gilla det? frågade Niall lite nervöst.
-Hon kommer älska det, jag lovar! svarade jag och log stort.
 
 
Louis's perspektiv:
 
Jag hade lagt mig på stranden med Liam och Harry. Mimmi och Cesa låg en bit bort och verkade ha somnat i solen.
-Vad ska vi göra ikväll? frågade Harry och kollade först på mig och sedan på Liam.
-Hm, jag vet inte riktigt. Niall skulle bort nånstans med Cesa, det var någon överraskning han hade för henne. Men vi andra skulle kunna hitta på något roligt, svarade Liam.
-Jag vet!! vi startar en tävling, typ femkamp, eller något sådant! ropade jag glatt.
-Haha, Lou! Jo, det skulle vara roligt ändå. Vad vinner man? frågade Harry.
-Vi delar upp oss i två lag och det laget som förlorar får va slavar åt det vinnande laget, sa Liam entusiastiskt.
-Haha, kul! Kom så går vi och pratar med tjejerna! sa Harry glatt.
 
 
Liam's perspektiv:
 
Mimmi och Cesa låg helt utslagna på stranden så vi bestämde oss för att busa lite. Jag sprang upp efter vattenflaskan och sedan ner till havet och hämtade vattnet. Vi trippade tyst upp till tjejerna och Louis och Harry fnissade som två små tjejer. Vi stannade på en rad och jag räknad tyst till tre och sedan kastade vi vattnet på dem.
-Ihhhhh! Men gud vad gör ni? skrek Mimmi argt och Cesa satte sig snabbt upp och bara skrattade.
-Ni kan ju inte sova nu heller, sa Harry och log stort samtidigt som killarna låg på marken och skrattade.
-Hahhha, såg ni Mimmis min. Jag trodde hon skulle starta värsta fighten där ett tag, kved Louis mellan skratten.
-Kul Louis, jätte roligt, sa Mimmi surt fast ett leende smög sig upp på hennes läppar.
-Så varför väckte ni oss? frågade Cesa och kollade frågande på mig.
-Jo, vi ska ha femkamp ikväll. Fast inte du då, du ska ju få din överraskning, sa jag och log.
-Vaa, vet du om det? Vad är det Niall har planerat, säg! Jag vill veta! vädjade Cesa.
-Nej, det är hemligt Cesa, ingen får säga. Niall ha ju fixat detta bara för dig, fortsatte jag och log stort åt henne.
-Ja Cesa, du får ju veta ikväll. Men jag får vara med va? Vad vinner man? frågade Mimmi glatt och ställde sig upp.
-Vi delar upp oss i två lag och laget som förlorar får vara slavar åt det andra laget hela morgondagen, sa Harry stolt.
Jag vände mig om och såg Zayn och Niall komma gåendes nerför stranden. 
-Killar, kom hit! ropade jag och viftade med handen.
De började springa och stannade sedan för att hämta andan.
-Vi ska ha femkamp nu när Niall och Cesa inte ska vara med. Hur ska lagen vara? frågade jag.
-Bestäm du, Liam, sa Zayn och log.
-Harry och Mimmi är ett lag. Zayn och Louis är ett och jag är domare, sa jag stolt.
Niall bara skrattade och önskade oss 'Lycka till' och sedan satte han händerna för Cesa's ögon och de började gå uppför stranden.
'Ha så mysigt ikväll', ropade vi tillbaka och ställde oss sedan i en ring.
-Låt femkampen börja, detta gäller liv och död, sa Louis på låtsas allvar och satte fram handen mitt i ringen.
-Må bäste lag vinna, sa Mimmi och alla satte fram handen.
  

 
Femkamp, vilket lag tror ni att vinner? Och vad ska Niall och Cesa hitta på? Det blev iallafall lite andra perspektiv i denna del, vad tycker ni om det? Kommentera nu alla söta läsare! Kram! (:
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-16 21:44:17

Naaawww, vad ska Niall och Cesa göra? Hoppas att det blir jättegulligt!:) Jättebra novell du har!:D<333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela