onedirectionsnovel.blogg.se

Next to you -Del 15

Publicerad 2012-11-25 13:49:20 i Next to you,

Previous:

-Paranormal activity! ropade Liam och Brianna fnissade. Kaylie kröp upp närmare Niall och Allison fixade sig till rätta i min famn. Zayn och Louis peppade varandra och skojade om vem som skulle börja grina. Filmen började men det var något som störde mig. Skulle Allison och jag klara av allt hat genom att ha vårt förhållande officiellt? borde vi vänta? 
 

 

Nialls perspektiv:

Kaylie satt lutad mot mig och var sel som en pinne. FIlmen var riktigt läskig och tjejerna skrek nästan hela tiden. Plötsligt blev skärmen svart men lystes sedan upp igen av en hemsk skräckscen. Jag ryckte till och Kaylie skrek och greppade min hand. 
-Oh herregud! Fan vad äckligt! skrek hon och borrade ner huvudet i filten och kramade min hand krampaktigt. Det var av just den här anledningen jag gillade skräckfilmer, att få sitta nära tjejen man gillade. Jag log för mig själv och smekte Kaylies hand. Hon var så söt och började få starka känslor för henne. Det går alltid mycket rykten om mig och mitt privatliv och om Kaylie skulle bli en större del av det skulle hon få väldigt mycket media på sig. Men jag vill ha henne i mitt liv. Jag vill ha henne i min vardag. Hon är stark så hon borde klara det.
 
 
Allisons perspektiv:
 
Filmen slutade och eftertexterna började rulla. Jag hade skrikigt så mycket att jag var helt hes nu efteråt. Jag ställde mig upp och hasade fram till mitt sovrum där jag hade lite halstabletter. Städerskorna  hade varit här, sängen var bäddad, nya handukar var framplockade. Rummet såg så fint ut och sängen så lockande. Jag stoppade en tablett i munnen och lade mig trött ner i sängen. 
-Nemen gumman, ska du sova redan? frågade Harry och ställde sig brevid mig.
-Mmh, jag är helt slut! Den där filmen var sjukt läskig ju..Jag kommer inte kunna sova ändå, muttrade jag och satte mig upp. 'Du kan väll sova hos mig, Harry' bedjade jag och log. 
-Hur skulle jag kunne motstå det där leendet! skrattade Harry och nickade. 'Såklart jag sover med dig, gulle!'
Jag fnissade och hoppade snabbt upp ur sängen. 
 
Niall's perspektiv:

Liam, Zayn och Louis skulle sova på sofforna och golvet i vardagsrummet. Killarna och Brianna fixade en stor säng på golvet av soffkuddar, kuddar, filtar och handukar. Det såg ut som ett tredje världskrig hade brutit ut.
-Här vill ju jag också sova! skrattade Brianna och drog täcket över huvudet.
-Ja, det ska vi väll kunna fixa, eller hur pojkar? frågade Liam som kom släpande på tre täcken och några fler kuddar. 
-Ja, såklart Bri! Du får sova med oss, sa Louis.
-Men jag måste varna dig, Zayn snarkar något fruktansvärt, lade jag till och skrattade. Zayn drog generat täcket över huvudet och Brianna skrattade åt hans generade ansiktsuttryck. 
-Hey, här har ni fixat fint, fnissade Kaylie som just bytt om till pyamas. Hon hade håret uppsatt i en hög hästsvans, rosa linne och svarta shorts och tofflor på fötterna. 
-Naaw, hur söt är inte du då? skrattade jag.
-Hihi, tack tack! fnissade Kaylie och tog min hand. 'Det verkar som om du får sova med mig' sa hon och gick mot sovrummet. Jag log mot henne och bestämde mig för att ikväll måste jag berätta hur mycket jag gillar henne. 
 

Kaylies perspektiv:

Jag hade just dragit täcket över huvudet när Niall lade sig ner. Han hade tagit en snabbt dusch och dofta otroligt gott.
-Värst vad gott du doftar då, sa jag och vände mig mot honom. 
-Haha, tackar! Du doftar inte så dumt du heller, sa Niall och log. Jag log mot honom men sedan uppstod en tystnad. Ingen pinsam tystnad utan en skön tystnad, ingen behövde säga något lixom. Jag sträckte mig efter mobilen som låg på min högra sida och vände mig sedan tillbaka mot Niall. Mina läppar mötte hans i en mjuk oförberedd kyss och jag ryckte till lite smått. Niall spärrade upp ögonen och ryggade undan men jag drog smidigt tillbaka hans läppar till mina. Jag drog handen genom hans blöta nytvättade hår och ryste av lycka. Niall lyfte sig upp ovanpå mig och kyssen hettade till. Min kropp kändes som gele men mina tankar var glasklara. Niall Horan kysste mig, Niall Horan låg ovanpå mig och hans grepp om mig var stadigt. Kyssen lugnade sig och Niall's läppar lämnade motvilligt mina. Min andehämtning lugnade sig och Niall lade sig brevid mig istället för på mig. 
-Ehm, oj.. Det där var.. häftigt, mumlade jag och Niall log stort. Han skrattade lite generat och nickade instämande.
-Nu vet du vad jag känner för dig, Kaylie. Jag kunde inte riktigt få ut det i ord så det kändes bättre att visa dig, viskade han och flyttade sig närmre. Jag gillar dig otroligt mycket och jag har aldrig känt såhär för någon annan än du.
Nialls ord gjorde mig mållös. Det jag känner för honom känner han för mig. Mitt ansikte lystes upp av ett stort leende.
-Niall, du förstår nog inte hur mycket jag gillar dig. Jag har aldrig känt såhär starkt för någon annan på den här jorden. Från första stunden jag såg dig var jag fast. Som om du höll mig kvar på jorden. Och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här. Det spelar ingen roll hur mycket hat jag får så kommer jag alltid finnas här för dig, viskade jag och lutade mig mot Nialls bröst. 
-Jag vill att hela världen ska veta hur mycket jag älskar dig, viskade han och drog mig närmre. 
-Jag älskar dig, Niall, viskade jag och hans läppar mötte mina i en perfekt kyss. Nu var det Niall och jag, på riktigt
 
 
Zayns perspektiv:
 
Brianna hade bestämt sig för att sova med oss, vilket var kul. Hon var riktigt rolig så det var bara kul. Liam verkade också tycka att det var riktigt trevligt, eftersom han nu låg och snarkade henne i örat. Sviten var förövrigt tyst och alla verkade ha somnat. Ett mess plingade till och jag plockade vant upp mobilen ur fickan. Hey, hur har du det i London? Allt bra här hemma, men saknar dig såklart.:) xx Perrie. Ett stygn av längtan högg till när jag tänkte på Perrie. Jag saknade henne. Vi hade inte träffats på ett bra tag och nu började det märkas. Hey gulle! Allt bra här, galna dagar med killarna men riktigt kul! Saknar dig sötnos, men vi ses ju snart igen. Puss!:) Meddelandet skickat. Jag loggade snabbt in på twitter och möttes av många nya tweets. Jag bestämde mig för att följa några fans och sedan kolla vad som trenderar. Chockat spärrade jag upp ögonen när jag såg trenden. Niall and Kaylie. Fansen var rasande över Nialls tweet och vissa accepterade det med lyckoönskande hälsningar. Vad har Niall nu tweetat, muttrade jag för mig själv och tryckte upp tweeten. 'I love you so much, Kayliet93. And the world deserves to know. And please do not send hate...
 

Oj vad mycket som hände! Blev ett långt kapitel så det var ju roligt!:)
Minst 15 kommentarer för nästa del:)
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-25 14:20:32

Asssssssss bra!!!!
<3<3

Svar: Hihi, tack så mycket! :)
None None

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-25 16:39:01

Ja, faktiskt, detta var verkligen JÄTTE-SUPER-DUPER-MEGA-ULTRA-..... kom inte på fler ord... Men detta var as-bra! Du är så duktig! Längtar alltid efter dina kapitel! Tack för att du skriver!:)<3

Svar: Oj tack så mycket! Det är sådana här kommentarer som gör det värt att blogga! Tack så mycket! :D
None None

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-25 21:29:56

Oj,oj,oj! Så bra! :) Gud längtar till näääästa!! xxxxx

Svar: Hihi, tack! :)
None None

Postat av: Erika

Publicerad 2012-11-26 22:30:13

Riktigt bra!! :)
Längtar verkligen tills nästa!!!

Svar: Tack! :)
None None

Postat av: Leila

Publicerad 2012-11-27 20:14:10

ÅHHH! Så bra! :D
Hjälp till att kommentera nu alla så kmr det ett nytt snabbare!:)

Svar: Tack!!:D
None None

Postat av: Kelly

Publicerad 2012-11-28 15:43:04

Naaw va bra! :D

Svar: Hihi, tack!:)
None None

Postat av: Julia

Publicerad 2012-11-28 20:17:50

Åhh, nej vad bra du skriver, älskar din novell.
Skulle du kunna ha frågestund typ?:)
Undrar lite grejer tex
Hur mkt tid lägger du på bloggen? Vrf bloggar du? Tjänar du ngt? Hur gammal e du? Vilka bloggar läser du? osv hihi:=D

Svar: Tack! Jao, det kanske jag skulle kunna ha.. Om flera vill det så!:)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela