onedirectionsnovel.blogg.se

Ljusstavar?

Publicerad 2012-11-08 12:32:00 i Blandat,

Som ni kanske sett på en del bloggar/fb så har det kommit upp en ide om att vi ska ha ljusstavar under tre låtar på konserten i maj. Det ska även vara helt tyst under låten Little Things. Allt detta för att visa vår respekt och kärlek till killarna! Själv tycker jag att det skulle vara grymt häftigt om det skulle bli så! Men då måste ju alla göra sitt bästa för att få det att funka. Så sprid detta på er blogg,fb,osv! :)

Kommentarer

Postat av: Leila

Publicerad 2012-11-08 19:13:35

Håller med dig, det kmr bli jätte vackert!! <3

Postat av: Julia

Publicerad 2012-11-09 07:16:21

Åh vad fint det skulle bli!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela