onedirectionsnovel.blogg.se

Svårt att hitta inspiration

Publicerad 2012-12-26 21:29:46 i Blandat,

Hej fina läsare! Hoppas ni hade en grym julafton, det hade jag! Har haft lite problem med inspiration till fortsättning på noveller. Tror jag blir lite 'slapp' när det är lov och allt, har så mycket annat jag vill göra.. Dessutom är ni lite snåla med kommentarer. Tror jag  kanske ska ha en lite paus, eller bara ta det lugnt med bloggen ett tag. Men ingenting är bestämt ännu, kan lika gärna trilla in ett inlägg snart igen. 
Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-26 21:52:54

Jag förstår om du vill hinna med att göra andra saker, om liksom det blir jobbigt att göra novellerna. Men måste bara säga att det är så roligt att läsa dina noveller. Dom är superbra och du skriver helt fantastiskt bra. Jag vill självklart inte att du ska ta en paus, vill ju fortsätta läsa, men om du känner att du vill det så gör du så. Jag kan bli bättre på att kommentera om du vill, det gör jag gärna! Ha det bra :)

Svar: Tack så mycket! Har inte bestämt mig ännu, så får se lite hur det blir!:)
None None

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-12-27 17:21:28

Om du måste pausa gör det, men inte för länge för jag vill fortsätta läsa dina fantastiska kapitel

Svar: Tack! Det kommer faktiskt upp ett ikväll!:)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela