onedirectionsnovel.blogg.se

Svar till frågestunden!

Publicerad 2012-12-02 11:56:00 i Blandat,

Hur gammal är du och varför skriver du?
Jag är 15 år och jag började skriva den här novellbloggen efetersom jag inspirerades från de andra novellbloggarna. 
Det verkade kul lixom!:)
 
 
Hur lång tid tar det att skriva ett kapitel?:)
Det beror på, men ungefär 1-1½ timme. Blir det längre kapitel tar det så klart längre tid!:)
 
 
Var hittar du dina bilder? Vem tycker du bäst om att skriva som?
Bilderna i början av varje kapitel tar jag från olika tumblr sidor. Hm, i den här novellen så är nog Kaylies perspektiv det roligaste att skriva. Hon är kanske lite mer liknade mig. Av killarna är det nog Harry eller Niall. Det blir dom jag fokuserar mest på..:)
 
 
Vem är din favorit i 1D? Och varför?
Hehe, jag gillar (älskar;)) alla men jag föll för Niall direkt! Han har så sjukt fin och speciell röst. Alla killarna sjunger så fint ju, men för mig är det något speciellt med Nialls röst. Han personlighet, hans look, hans skratt ( haha, jag ler för mig själv varje gång jag tänker på Nialls skratt:3) Och såklart hans irländska accent! Hela han lixom! Tror ni fattar:)
 
 
Du skriver super bra! Har du bra betyg i svenska?:p Vilken låt är din favorit i nya albumet?:)
Tack så mycket! Jo, det har jag. Oj, vad svårt.. Alla är fina på sitt sätt, men little things är så otroligt fin! Sen tycker jag om Rock me och Last first kiss. Och dom lite lugnare låtarna They don't know about us och Over again. Ja ni hör ju, skulle kunna räkna upp alla!;) Men dom här är mina absoluta favoriter just nu!:)
 
 
 
Hej! Lite weird fråga kanske, men vad heter du(du kanske har sagt det förut å så, men... hehehe)? Har du träffat One Direction? Ska du på konserten den 8 maj? Vad tycker du om Take Me Home? 
Du är helgrym på att skriva, många kramar!:)x
Tack så mycket! Jag har nog aldrig sagt vad jag heter.. Försöker få alla fokus på novellen och så lite som möjligt på mig,hehe:) Men jag heter Josefine. Jag ska på konserten i maj, otroligt taggad och längtar massor!:D
Tyvärr har jag aldrig träffat killarna irl, har någon av er träffat dem? Skriv gärna och berätta!:)
Jag gillar TMH, det här albumet känns personligare än det första. Och det finns massa grymma låtar ju!:)
Kan säga att det spelas hela tiden hos mig, mina föräldrar blir liiite irriterade. Någon som känner igen sig?;)xx
 
 
 
Har du någon egen blogg? Isf vad heter den?:) Vem tycker du bäst om att skriva om i Next to you? 
När skriver du? Haha, konstig fråga, menmen. Älskar din blogg!:D
Jag har en egen blogg.. Ni har kanske sett att ibland har vissa inlägg från den bloggen dykt upp här. Ska inte hända igen, hehe! Jag skriver när jag har tid, oftast på kvällarna då.. Har ganska mycket i skolan och på kvällarna nuförtiden. Men uppdaterar så snabbt jag kan!:)
 
 
Du skriver så sjukt bra! Hur många unika läsarer har du?:D Favvo låt i albumet? Tjänar du något på
bloggen?
 
Tack så mycket!:) Jag har ungefär 50 unika per dag men jag tjänar inget på bloggen.
Kolla högre upp på favvolåtarna!:-)
 
 
Vilka bloggar läser du, typ vanliga eller noveller osv? Din blogg är awesome! <3
Hihi, tack! Jag läsaer mina länkade novellbloggar om 1D. Och såklart några fanbloggar tex Onedirectionswe och Onedirectionsweden. Tror dom flesta svenska directioners läser dem, haha!:)
Sen läser jag också mina kompisars bloggar.
 
 
Hej! Kan inte du göra så att vi läsare får vara med i novellen!? Skulle vara sjukt kul!:) 
Älskar din blogg!
Jo, om flera vill det så! Kommentera ni som vill det så vet jag! Hihi, tack!:)
 
 
 
Tack för fina kommentarer, hoppas ni blev nöjda med era svar! Kom ihåg att kommentera för nästa del!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! I den här bloggen skriver jag noveller om världens största pojkband One Direction! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan, men det kan bli lite stressigt med skolan, fritiden osv. Hope you like it anyway! :) Kontakta mig på: [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela